Mgr. Ivana Moudrá, speciální pedagožka

Ředitelka MŠ

„Moje práce mě velmi baví a naplňuje“

Dosažené vzdělání:

Gymnázium Česká Lípa

Technická univerzita Liberec – Speciální pedagogika předškolního věku (Bc.)

Technická univerzita Liberec – Speciální pedagogika (logopedie – surdopedie) (Mgr.)

Délka praxe: 12 let

Celoživotní vzdělávání, semináře a kurzy:

  • Studium pro ředitele škol a školských zařízení (Funkční studium)
  • Ředitel koučem – koučovací styl vedení školy
  • Systemické vedení týmu
  • Typologie MBTI – Sebepoznání a spolupráce v týmu
  • Typologie MBTI – Komunikační styly, stres a seberozvoj
  • Komplexní rozvoj lídršipu
  • Vedení školy a jeho role v adaptačním období
  • Jak efektivně řídit školu a vest své lidi v pohodě
  • Komunikační akademie 1
  • Efektivní komunikace
  • Efektivní zpětná vazba
  • Efektivní komunikace s rodiči pro učitelky MŠ
  • Rodiče spojenci mateřské školy – respektující komunikace s rodiči
  • Manipulace a jak se jí bránit
  • Umění spolupráce
  • Metodická setkávání logopedů a speciálních pedagogů
  • Diskusní klub ředitelek MŠ – pravidelná setkávání
  • Zdravotní tělesná výchova
  • Život zachraňující úkony (základy první pomoci)
  • Práce s dětmi v oblasti budování ekologického povědomí
  • Pohybový program Veroniky Sherborne
  • Dramatická výchova pro současnou školu
  • Jak se dělá pohádka I.
  • Čteme s nečtenáři – základní kurz
  • Tvorba elektronického dokumentu
  • Jak snáze naplňovat požadavky RVP PV
  • Aktuální změny předpisů ve školské praxi
  • Inovace edukačního procesu v předškolním vzdělávání
  • Nové metody práce s dětmi – 3. celostátní konference
  • Audioknihovna 2 – aneb, Jak na projekt?
  •  Metoda dobrého startu
  • Odpovědnost pedagogických pracovníků za škodu
  • Diagnostika a IVP předškoláka s odkladem školní docházky
  • Speciálně pedagogická diagnostika v předškolním a mladším školním věku
  • Diagnostika školní připravenosti
  • Dyspraxie, vývojová porucha koordinace
  • Podpora správného vývoje řeči v MŠ
  • Prevence poruch řeči
  • Rozvíjení jazykových schopností – trénink jazykového uvědomování podle Elkonina
  • Možnosti využití myofunkční terapie v rámci logopedické intervence v MŠ a ZŠ
  • Dítě, žák a student se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí českého školství
  • Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ
  • Využití dotykových tabletů pro vzdělávání dětí se SVP

Zájmy a záliby:

  • rodina a pejsci
  • turistika zaměřená na rozhledny
  • odpočinek u moře
  • poslech audioknih a četba
  • jóga